
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Şirketimizin Kayseri Şubesi’ne bağlı, Samsun ve çevre illerinden sorumlu olacak mobil çalışma sisteminde “Saha Satış Uzmanı” pozisyonunda yeni bir ekip arkadaşı arıyoruz.
GENEL NİTELİKLER
- Üniversitelerin İİBF, Mühendislik, Fen Edebiyat veya ilgili Lisans bölümlerinden mezun,
- Tercihen zincir perakende mağazalarında çalışmış, saha satış alanında min. 3 yıl deneyimli,
- MS-Office programlarını aktif kullanabilen, raporlama ve sunum becerileri gelişmiş,
- Tercihen Mikro programı olmak üzere ERP programlarına hakim,
- Satış tekniklerinde kendisini geliştirmiş ve analiz yeteneği güçlü ve ikna kabiliyeti yüksek,
- Yeni müşteri kazanımında heyecanlı, risk algısı yüksek ve tahsilat süreçlerini yakından takip edebilen,
- Hedef bazlı çalışma dinamiğine alışık ve analitik önceliklerini doğru planlayabilen,
- Seyahat engeli olmayan ve esnek çalışma saatlerine uyumlu ve disiplinli çalışabilen,
- Takım çalışmalarına yatkın, yeni projeler içerisinde aktif rol alabilen, öğrenmeye ve gelişime açık,
- Dış görünüşüne önem veren, temsil yeteneği gelişmiş, iletişim becerilerini; şirket kimliğimize uygun bir şekilde etkin kullanabilen,
- İç motivasyonu yüksek, stres yönetiminde başarılı ve sonuç odaklı,
- Mobil çalışma sistemi nedeniyle ehliyet sahibi, otomatik – manuel vites aktif araç kullanabilen,
- Samsun’da ikamet eden veya edebilecek,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış.
İŞ TANIMI
- Şirket vizyon, misyon ve hedefleri doğrultusunda pazar araştırmaları, pazarlama analizleri ve planlamaları yapmak.
- Hedef müşterileri belirlemek, ziyaretleri planlamak, müşteri ziyaretlerinde bulunmak ve toplantı notlarını yöneticisi ile paylaşmak.
- Kurumsal müşteri istek ve ihtiyaçlarını belirlemek ve bağlı olduğu şube ile kontak halinde merkez ve müşteri arasındaki süreci yönetmek.
- Müşteri bilgi bankası oluşturarak etkin şekilde kullanımını sağlamak.
- Müşteri talep yönetimini sağlamak (e-posta, telefon ve yüz yüze).
- Müşterilerin talepleri doğrultusunda ürün / fiyat çalışması yapılmasını sağlamak, teklif hazırlamak ve sunmak.
- Satışlarında düşüş olan ürünlerin analizlerini yaparak alternatif çözümler üretmek ve takibini yapmak.
- Tahsilat sürecini takip etmek ve gerçekleşmesini sağlamak.
- Şirketin iş potansiyelini arttırmak amacıyla, müşteri portföyünü geliştirmek, korumak ve güçlenmesi için destek olmak.
- Yeni ürünleri müşterilere tanıtmak, kurulan ilişkilerin sürekliliğini sağlamak ve raporlamak.